contact
خانه / دسته‌بندی نشده / پرده آشپزخانه چی بخرم؟
خرید پرده

پرده آشپزخانه چی بخرم؟

پرده آشپزخانه، عنصری مهم در دکوراسیون این فضا است که علاوه بر زیبایی، می‌تواند در کنترل نور و حفظ حریم خصوصی نیز نقش داشته باشد. خرید پرده آشپزخانه مناسب، به عوامل مختلفی مانند سبک دکوراسیون، میزان نورگیر بودن آشپزخانه و میزان بودجه افراد بستگی دارد.

پرده‌های آشپزخانه با توجه به سبک، مدل و کاربرد آن‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند. خرید پرده آشپزخانه می‌تواند آسان باشد و وقت زیادی از افراد نگیرد. البته این مسئله زمانی اتفاق می‌افتد که آشنایی کاملی نسبت به مدل‌ها و ویژگی‌های آن‌ها در دسترس افراد باشد.

پرده آشپزخانه

پرده زبرا برای محیط آشپزخانه (1)

 

پرده زبرا آشپزخانه

مدل پرده زبرا (2)

 

پرده زبرا ساده

دکوراسیون طوسی برای آشپزخانه (3)

 

دو مدل پرده کرکره ای برای آشپزخانه

ساختن فضایی خاص در آشپزخانه با پرده کرکره ای (4)

 

پرده کرکره ای فلزی

نمونه پرده آشپزخانه کرکره ای (4)

 

پرده آشپزخانه کرکره ای

طراحی شیک برای پرده آشپزخانه (5)

 

پرده آشپزخانه رومن

مدل پرده رومن برای آشپزخانه (6)

 

خرید پرده آشپزخانه شیک

دکوراسیونی شیک با پرده‌ای شیک (7)

 

مدل پرده آشپزخانه شید رول

پرده شید رول برای محیط آشپزخانه (8)

 

پرده آشپزخانه مدل پانچ

پرده پانچ تزئینی (9)

 

پرده آشپزخانه پلیسه

خرید پرده آشپزخانه مدرن (10)

نکات خرید پرده آشپزخانه مناسب

قبل از خرید باید مواردی را در نظر گرفت.

  • میزان فضای آشپزخانه
  • توجه به رنگ دکوراسیون
  • میزان نور موجود در فضای آشپزخانه

فضای آشپزخانه نقش مهمی در خرید پرده دارد. اگر این فضا کوچک باشد، استفاده از پرده‌های جمع‌شونده پیشنهاد می‌شود. خرید پرده بلند برای آشپزخانه کوچک مناسب نیست؛ زیرا موجب اشغال بیش از اندازه فضا می‌‌شود.

رنگ‌ها تاثیرات روانشناختی و خطای دید دارند. این تاثیرات را نمی‌توان هنگام خرید پرده نادیده گرفت. رنگ‌های روشن باعث می‌شوند که محیط بزرگ‌تر به نظر برسد. همچنین این رنگ‌ها شادابی و انرژی مثبت آشپزخانه را افزایش می‌دهند. ست کردن پرده با کابینت از لحاظ رنگی، انسجام را به این محیط می‌آورد. بهتر است هماهنگی رنگی میان اجزای دکوراسیون آشپزخانه و پرده آن، حفظ شود.

روشنایی، انگیزه افراد برای آمدن به آشپزخانه و انجام امورات آن را بیشتر می‌کند. همچنین مانند رنگ، تاثیرات پنهانی در بزرگ نشان دادن این محیط دارد. استفاده از پرده‌هایی که توانایی کنترل نور را دارند، برای آشپزخانه حائز اهمیت است. این پرده‌ها در طول روز اجازه ورود نور طبیعی به فضای آشپزخانه را می‌دهند. به علاوه توانایی کنترل حریم خصوصی در طول شب را دارند.

انواع مدل پرده‌های آشپزخانه

تنوع مدل برای خرید پرده آشپزخانه فراوان است. از این رو برای هر سلیقه و با هر سبکی، پرده‌ای خاص وجود دارد.

پرده آشپزخانه زبرا

پرده آشپزخانه زبرا یکی از انواع پرده‌های مدرن است که به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این پرده از دو لایه پارچه تشکیل شده است که به صورت راه‌راه افقی روی هم قرار گرفته‌اند. هر یک از این لایه‌ها می‌تواند به صورت مستقل باز یا بسته شود و به این ترتیب، میزان نور ورودی به فضای آشپزخانه را کنترل می‌کند.

ویژگی‌های پرده آشپزخانه زبرا

پرده زبرا به افراد امکان می‌دهد که میزان نور ورودی به فضای آشپزخانه را به صورت دلخواه تنظیم کنید. این ویژگی برای آشپزخانه‌هایی که نورگیر هستند، بسیار کاربردی است. حفظ حریم خصوصی محیط از دیگر مزایای خرید پرده زبرا محسوب می‌شود. زبرا در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود. به این ترتیب، امکان انتخاب پرده‌ای هماهنگ با دکوراسیون وجود دارد. این مدل پرده زبرا به راحتی نصب می‌شود و نیاز به مهارت خاصی ندارد. قیمت پرده زبرا به عوامل مختلفی مانند جنس پارچه، طرح و رنگ آن بستگی دارد.

پرده آشپزخانه کرکره ای

مدل پرده کرکره ای یکی از انواع پرده‌های پرطرفدار است که به دلیل ویژگی‌های خود، در آشپزخانه‌های بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پرده از پره‌های افقی تشکیل شده است که به صورت موازی در کنار هم قرار گرفته‌اند. هر یک از این پره‌ها می‌توانند به صورت مستقل باز یا بسته شود و به این ترتیب، میزان نور ورودی به فضای آشپزخانه را کنترل می‌کنند.

پرده کرکره ای در انواع مختلفی تولید می‌شود که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. برخی از انواع پرده کرکره ای عبارتند از پرده کرکره ای آلومینیومی، چوبی و فلزی.

مدل پرده آشپزخانه کرکره ای به دو صورت دستی و برقی قابل نصب است. در روش دستی، پرده توسط یک طناب یا زنجیر باز و بسته می‌شود. در روش برقی، پرده توسط یک موتور برقی باز و بسته می‌شود.

دیگر مدل‌های مناسب پرده برای آشپزخانه

  • پرده آشپزخانه حریر
  • پرده آشپزخانه پانچ
  • پرده آشپزخانه رومن
  • پرده آشپزخانه شید

خرید پرده آشپزخانه

برای خرید پرده آشپزخانه با انواع طرح و رنگ، پرده ادریس را پیشنهاد می‌کنیم. این فروشگاه بیش از 15 سال سابقه دارد و مزایا فراوانی برای افرار در نظر گرفته است. جهت سفارش انواع مدل پرده آشپزخانه با طرح‌های گوناگون با شماره‌های 09123035178 یا 02155867998 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *