contact
خانه / دکوراسیون / جلوه های جذاب با پرده های بدون والان
خرید پرده

جلوه های جذاب با پرده های بدون والان

در دنیای دکوراسیون و طراحی داخلی، استفاده از پرده های بدون والان یکی از رویکردهای جذاب و مدرن در محیط خانه و اداره محسوب می‌شود.

این رویکرد مدرن در طراحی داخلی، به دلیل ایجاد انعطاف‌پذیری بیشتر در تنظیم نور و احساس فضایی بزرگتر، تبدیل به یک گزینه محبوب برای مکان‌های مسکونی، تجاری و حتی اداری شده است. از طریق بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین، این پرده‌ها به صورت اتوماتیک و از راه دور نیز قابل استفاده هستند. این ویژگی، ابزاری کارآمد برای بهبود کیفیت زندگی و سهولت در مدیریت فضاهای داخلی محسوب می‌شود.

جلوه های جذاب با پرده های بدون والان

۱۰ مدل پرده بدون والان

پرده مینیمال

(1)

 

پرده مینیمال حریر

(2)

 

پرده مینیمال اتاق خواب

(3)

 

پرده پانچ دورنگ

(4)

 

پرده پانچ اتاق خواب

(5)

 

پرده ورتیکال طوسی

(6)

 

پرده ورتیکال پذیرایی

(7)

 

پرده رومن اتاق خواب

(8)

 

پرده زبرا طوسی

(9)

 

پرده شید رول ساده

(10)

انواع پرده بدون والان

پرده‌های بدون والان را برای اتاق خواب، اتاق پذیرایی، آشپزخانه و حتی اداره به کار می‌برند.

پرده مینیمال

مدل پرده مینیمال یکی از پرده‌های بدون والان با سبک مدرن به شمار می‌رود. این پرده به صورت چین‌دار دوخته می‌شود. چین‌های پرده مینیمال با جمع و باز کردن پرده نامنظم نمی‌شوند. این پرده با رنگ‌ و جنس‌های مختلفی دوخته می‌شود.

پرده پانچ

یکی دیگر از پرده های بدون والان با جلوه‌ای خاص، پرده پانچ است. این مدل برای پرده اتاق خواب، کاربرد بسیاری دارد. پارچه حریر، پارچه مخمل و پارچه کتان، محبوبیت بسیاری برای دوخت مدل پرده پانچ دارند.

پرده ورتیکال

پرده ورتیکال یکی از پرده‌های عمودی است. این مدل بدون نیاز به والان است‌. مدل ورتیکال در دو زاویه قابل تنظیم می‌باشد. در یکی از زوایا حریم شخصی خانه و اداره به صورت کامل حفظ می‌شود. در حالت دوم پرده به گونه‌ای تنظیم می‌گردد که نور طبیعی به محیط وارد شود.

پرده‌های افقی

پرده زبرا، پرده رومن، پرده کرکره ای و پرده شید، نمونه‌هایی از پرده بدون والان هستند. این پرده‌‌ها طرح‌ و رنگ‌های بسیار متنوعی دارند و برای فضاهای مختلف، مناسب می‌باشند. امروزه انواع هوشمند این پرده‌ها نیز تولید می‌شود. پرده هوشمند با استفاده از یک سیستم کنترل از راه دور، قابل تنظیم است.

بیشتر بخوانید: پرده های هوشمند چگونه کار می کنند؟

خرید پرده

برای سفارش محصول مورد نظر، پرده ادریس را پیشنهاد می‌دهیم. این فروشگاه متناسب با هر نیاز و سلیقه‌ای، طرح‌های مناسبی را ارائه می‌دهد. امکان خرید حضوری و غیرحضوری از پرده ادریس وجود دارد. مشاوران مجموعه اطلاعات ارزنده‌ای را در اختیار مشتریان می‌گذارند تا خریدی مطمئن داشته باشند.

برای سفارش محصول مورد نظر یا دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با پرده، با شماره‌های 09123035178 یا 02155867998 تماس بگیرید.

همچنین ببینید

ایده های خلاقانه برای تغییر دکوراسیون منزل

ایده های خلاقانه برای تغییر دکوراسیون منزل

خانه یک مکان است که باید با دقت و عشق تزئین شود، جایی که انعکاسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *